Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Η βάρκα μας......

 Αν κάτι αγαπούσες   πιο πολύ ...Ήτανε το ψάρεμα ...η περιπέτεια ...η παρέα...οι άνθρωποι οι φίλοι.....
 Χαρίσαμε την βάρκα σου Μπαμπά στους φίλους σου....Την μηχανή δεν προλάβαμε... την κλέψανε τα σαίνια της γειτονιάς το βράδυ πού σε ξενυχτούσαμε...αλάφρωναν το αμάξι σου....
Κάθε φορά πού βλέπω τον "Μηνά "να φτάνει στην ακτή  νομίζω θα σε δω....να βγαίνεις από μέσα...Να μου λες ....Έλα δώσε ένα χεράκι ...Τράβαγε.....κράτα τον κουβά  ...'πάρε τα ψάρια..../Αχ Μπαμπάκα μου καλέ....
και ποιος  μου τ'ολεγε να μην σε ξαναδώ.......
Εδώ η βάρκα μας εδώ ο γιαλός  εδώ οι φίλοι σου......


 

Ξεγράψαμε απ' το όνομά μας την βάρκα σου ....την δωρίσαμε στους φίλους .... Και όλοι τους σε παράτησαν στη στεριά...τι θα γίνει με την Βάρκα???
Τους ρωτάω.......
Ας την' εκεί ...δεν είναι μέσα ο Μηνάς!!!
Μας λείπει ο μπαμπάς σου κορίτσι μου!!!
Ειλικρινά μας λείπει..........

Ένα μαχαίρι έκοψε στα δυο το πριν και το μετά.....Εμένα θέλω να μην μου λείψεις
να μην με εγκαταλείψεις...φοβάμαι τόσο τον κόσμο Μπαμπα΄.......
Εμένα πιο πολύ φοβάμαι....μη πάρω την βαρκούλα και βγω στ ανοικτά......και γυρισμό δεν θ'αχει.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου